Dagens träd, tunt och spensligt

image104

Här har vi dagens träd. Precis utanför vårt staket. Grått och regnigt idag, men ändå ganska positivt.

Mot fond av kvällens stora idolfinal har jag köpt ett set med 'gör-dina-egna-julkort'. Det kan väl va nåt att pyssla med under tiden!? Det lär ju bli en ganska seg final. Det är det enda jag vågar sia om.

Det har kommit in frågor om hur jag kommenterar bonde-söker-fru. Sanningen att säga har jag missat minst två veckor i rad. Inte bra - jag vet. I onsdags satt vi fast i Falköping på ett tåg som var 1,5 timme försenat pga en olycka. Som vitt vi kunde tolka det rörde det sig om någon som slängt sig framför tåget. Usch.

För övrigt har jag shoppat ett helt parti med svindyra märkesunderkläder. Det gäller att inte bli sunkig bara för att man går hemma och är doktorand!! Och, vissa saker går att köpa för pengar.

Kram

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0