---

Hej syrran: trackback klickar man på om man vill ha länken till precis detta inlägg. Det klistrar man sedan in på sin egen blogg om man vill länka till någon. Jag hade t.ex. trackbackat carolina gynnings krönika i förra inlägget.

Palestinasjalar: jo, jag har noterat trenden. Lite konstig tycker jag. För mig är det fortfarande mer politik än mode. Hur är det för dina tjejer?

Färsk fisk: Linda - hur gick det?? Blev det gott. Jag har en hel del nyheter för matbloggen, men jag har inte hunnit uppdatera den. Det kräver lite lugn och ro, men så sakterliga ska den byggas ut!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda K

Urläcker fiskrätt: Rödspätta - extra smaskig, från matbloggen. Kan rekommenderas!

2008-04-23 @ 07:45:04
Postat av: syrran

Nej - ingen politisk demonstration i deras värld med dessa sjalar. Det enda de är emot är friskolorna som plockar elever från deras klasser.

2008-04-23 @ 14:57:52
Postat av: syrran

Skönt - nu känner jag mig mindre desoirenterad.

2008-04-23 @ 14:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0