Äntligen roligt

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/338338/images/2008/dscn4083_1202978634_5534901.jpg Har grunnat på detta i snart ett år, men nu är tanken förlöst! Ett nytt projekt. Jag och min skådespelarkompis ska göra en föreställning om träd. Och nyheten från vårt förra projekt där jag tonsatte 10 dikter av Emily Dickinson är att vi ska dra ihop en KÖR! Jätteroligt. Varje körmedlem, idealt 6-8 personer, kommer att få bygga varsitt träd som de kan stå bakom, och röra sig med! Ha! Tänk er hur träden vajar och svävar omkring och sjunger märkliga toner, och roliga låtar, som Kalles klätterträd. Sedan mot slutet tänds ljusslingor i trädkronorna och alla träd blir julgranar. Mitt ibland detta går skådespelerskan och reciterar texter om träd. Så himla spännande kommer det att bli. I höst kör vi igång. Höster är bra att köra igång på.

I övrigt njuter jag av att få vara hemma imorgon. Det är så jobbigt att forska, så imorgon ska jag ta det riiiktigt lungt. Det enda jag har planerat är en fika på stan.

Kram

Kommentarer
Postat av: syrran

Ja, det är torsdag.

2008-04-10 @ 22:26:08
Postat av: syrran

En kryptisk kommentar kanske, men för alla oss som följt med här på bloggen så vet vi att det är just på torsdagar som inspirationen brukar komma. Det var det jag menade!

2008-04-10 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0