Bloggen död - jag vid liv

Hej

Den bloggtjänst som jag använder har legat nere de sista dygnen, därav inget bloggande. Men jag är vid liv. Och jag är mer bloggsugen än någonsin. Därför har jag startat en ny blogg - bara för mat, recept, tips och allt i den vägen. Håll utkik, jag ska bara uppdatera den lite till innan jag gör mer reklam för den...

Forskningen handlar ju annars den här bloggen om - ibland - när det inte blir tv, vårtecken eller mode.

Just nu sitter jag på en solig altan och ska skissa lite på vad jag ska säga på en presentation jag ska hålla ihop med min projektkollega imorgon. Jag tror det är bibliotikarier eller nåt vi ska prata för, och det ska handla om vårt projekt - barn och estetik och lärande... Vågar inte lite på min talförmåga. Jag ska skriva ett manus. Konstigt, det skulle jag aldrig gjort innan jag började i den här forskarbranchen. Men nu kan man inte vara säker på nåt!

Jag har en hel uppsjö av foton och annat jag vill skriva, men jag tar lite i taget. Räkna med många uppdateringar idag :-) Kolla in ofta.

Kram alla kära

Kommentarer
Postat av: Kusin K

Äntligen! Ordningen återställd! Humöret blir lidande när bloggen ligger nere... Ser fram emot matmöten på den nya bloggen!

2008-04-01 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0