Fredagseftermiddag

Hej mina kära bloggläsare

Tack för hälsningarna genom kommentarerna nedan. Trattkantareller...kanske något du kan tipsa vidare om på matbloggen? Usch, flytta är besvärligt, men det är roligt när det är gjort.
Dresses-komedin hade jag fått lite dåliga vibbar av, annars brukar jag gilla den sortens filmer också. Tur att vi inte tog den då :-)
Syrran - jag tror min kommentar på cirkusartisten frös inne, men det var supercoolt att se honom!

Så, någon trendspaning såhär på eftermiddagen? Ja, det är väl att våren hänger i luften. Min man tog vårjackan för första gången idag. Och läget för knoppen, som numera är dagens-träd-följetong, är som följer:
image236
det är blå himmel
image237
möjligheten att sitta ute på altanen och läsa finns förstås, men jag är så gräsligt trött så jag vet knappt vad som är upp och ner. Och bilen gick inte igenom besiktningen...suck. Men i eftermiddag blir det fika med en kompis. Jag ska nog kunna täcka upp hela dagen utan att komma till skott med jobbet! :-)

Vad ser vi på tv i helgen? Något tips?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0