Genom trädgårdsföreningen

image264
Haha - snyggt sätt att ladda upp en bild va'!? Datorns webkamera tar kort på kamerans display.

Jag kände att det var viktigt att skicka ut lite positiva signaler idag, redan nu på morgonen. Den här bilden tog jag när jag småsprang genom trädgårdsföreningen påväg till mitt kontor från tågstationen. Som jag åker fram och tillbaka! Hur orkar jag? Vet ej. Har nästan börjat gilla det?

Jag kommer inte hem förrens 20 ikväll, så jag ville visa lite av körsbärsblommen som redan slagit ut här redan nu. En liten glimt i alla fall. Som trädfotograf känns det skitstressigt just nu. Perioden då träden precis håller på att slå ut är så kort. Och det är ett så viktigt skede att få med. Det är därför jag småspringer.

Nu ska jag äntligen försöka göra färdigt något. 1 timme och 12 minuter. Så lång arbetsdag blir det idag. Eftermiddagen är vikt åt ett möte i insitutionens tjänst.

Kommentarer
Postat av: syrran

Puh, skönt med lite positiva signaler. Som trogen bloggläsare började man nästan bli lite orolig både för doktoranden och doktorerandet efter de senaste dagarnas inlägg!
Kram

2008-04-23 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0