lättsammare?

Fel att byta layout, eller? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: syrran

Byta layout? Nä, det här var väl fint. Har en svårare fråga att fundera över. Konflikt i radhuset. Halva barnaskaran vill se Så ska det låta, halva Talangjakt. Jag vill se så ska det låta.
Ingen bra lösning i sikte. Vad ser doktoranden?

2008-04-04 @ 20:02:52
Postat av: Linda K

Ska precis bänka mig framför Så ska det låta och hoppas att föregående kommenterare kan få igenom sin och halva barnaskarans vilja på något sätt. Hur vet jag inte riktigt. Ett toppenprogram är det i alla fall!
Och layouten - jättefin, verkligen. Men jag känner mig lite vilsen nu. Jag gillade verkligen den trygga och stadiga stilen från tidigare. Är konservativ, har jag hört... Kan dock vänja mig vid denna fina layout också!

2008-04-04 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0