slö forskare

Jag existerar idag, men bara i smyg. Måndagen drog igång. Förmodligen är det många som åkte till jobbet. Jag åkte till min häst och red. Blev sedan bjuden på 2 (!) karrékotletter. Köpte de där penséerna. Satte mig lite utanför på ett fårskinn. Det närmsta jobbet jag har kommit idag är att jag har börjat leta resekvitton inför deklarationen och kollat mailen två gånger. Deklarationen! Det är den och det där med att ställa om klockan på rätt dag. Jag förstår inte att så många människor klarar av det. Förra året lämnade jag inte in någon deklaration. Då fick jag böta 1000 spänn. Det gör jag inte om i år.

Min hjärna är nere i lägre än snigelfart. En del av avhandlingsarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0