Datorn hemma igen

efter ett besök hos rätt sura personer på MacForum.

Två saker känns bra just nu
1) Tangentbordet har slutat klicka sådär märkligt som det har gjort ända sedan jag skulle fotografera hemlagad rotsakspuré med datorns inbyggda kamera för matbloggen, och spadet rann ut över datorn.
2) Inga filer verkar ha försvunnit. Det känns särskilt bra, för jag upptäckte att när jag säkerhetskopierade allt innan jag lämnade ifrån mig datorn kom inte mappen med allt det viktigaste med. Uh. Tänk om något hade hänt... då hade intervjumaterial som bara fanns sparat i denna mapp varit gone. Aja, allt är förgängligt.

Förresten, nu när jag varit i storstaden igen, och till och med Ebba satt ny sommarfräs på sin blogg, så kanske jag skulle lägga ut lite meningsfulla bilder på årets reafynd?? ;-) Får fixa det. Precis lagom grej att göra innan Project Runway börjar om 20 minuter.

Hej so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0