Klar, sånär!

Fest och fyrverkeri! Igår gick jag in på sista intervjuen. Åh, vilken känsla. Av att det kommer ta 100 år att analysera allting nu... men, men, ett senare problem. Jag kände mig så befriad att jag föreslog min man att vi skulle åka till grannstaden och fika. Haha. Vilken revolutionerande idé. Som en restresa till solen, fast billigare :-)

I alla fall, nu på sommaren är det ett stort undantag. Tänk hur otroligt off jag har blivit. Läser inga modebloggar. Har ingen aning om vad som är sommarens måste på rean och när och var Blondinbella åt sin senaste ceasarsallad. Inga latte på stationen. Inga matlådor. Inga skyltfönster. Använder visakortet en gång i veckan, när vi handlar mat på coop.

Känns behagligt.

Köpte idag förresten en saftig extern hårddisk för att säkerställa min nu 11-gig-stora trädbildsamling. Och på onsdag ska jag hämta ut min lilla vita macbook som varit på reparation.

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0