Dags för en tv-kommentar

Ibland inbillar jag mig att jag inte ser mycket på tv, men nu har jag lagt märke till att tre serier sänds just nu, i repris, och jag har redan sett dem allihop. Är inte det kass? Hallå svt, är ni på semester eller?

Det är Höök, verkligen stillsam och fin deckare med mänskliga poliser. Näst intill segt, men klart sevärt.
Det är Mia och Klara, kul på gränsen till alldeles för vulgärt (speciellt gårdagens avsnitt, börja inte med just det om du är känslig!). Men Svärmors Viveka Andebratt - haha - och de sura expediterna. Kul.
Det är hjärnstorm, psykologiexperiment. Ganska fånigt, men vi följde det i alla fall. Jag kommer nog inte se om det.

Allsång på Skansen, kan jag meddela, det programmet är passé. Kommer jag inte se en enda gång. Jag har till och med lagt min I love Allsång på Skansen - tröja i klädinsamlingen i sista garderobsrensningen!

(Ursäkta, av misstag råkade jag radera kommentarerna på mitt förra inlägg, det blev fel, det var inte kommentararena det var fel på!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0