I skrivandets stund

tänker jag att det enda som kan hjälpa mig just nu är en päronsplit ur frysen. Tack och lov för att vara hemma och jobba och slippa resa.

Annars har jag två intressanta telefonsamtal att begrunda som kommit på förmiddagen
1) bli handledare till hösten i examensarbeten, trevligt, nästla sig in på den lokala högskolan
2) bli referensperson i grupp om nya kursplaner i musik åt högskoleverket. Yes. Äntligen. In i maktens korridorer. Om jag kommer med i gruppen är det en dröm som går i upplevelse. Nu är jag i alla fall på förslag. Coolt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Kusin K

man anar kompetens...

2008-06-03 @ 13:00:57
Postat av: doktorand

och man anar att du har skrivkramp eller nåt? :-) hihi. Men kul att du läser bloggen. Hoppas du kommer någon vart med ditt. Stor kram och kärlek

2008-06-03 @ 13:26:19
Postat av: Linda K

Helt rätt! Roligt.

2008-06-03 @ 19:52:51
Postat av: Anonym

Åh va roligt! Hoppas du kommer med i gruppen. Jag passar på att gratta till nomineringen!

2008-06-09 @ 10:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0