Privatlivet

Här är en bild från den klippan där jag och min man förlovades för 3 år, 6 månader och 2 dagar sedan. Vi var där för 2 dagar sedan på romantisk utfärd. Det regnade hela dagen, men inte just när vi stod där. Det var en grym känsla.

Sedan åkte vi till Stenungsund och delade på en stor latte på espressohaus. Kändes som hemma. Förresten, vi åkte också till den dansbanan där vi träffades en gång. Väldigt fint. Men jag fick 2 fästingar. I alla fall. Hela dagens romantiska utfärd gav en "allt-är-möjligt-känsla". Insåg hur otroligt snärjd jag känner mig till vardags av pendlingen och jobbet. Jag har inte ens orkat tänka tanken på att göra något mer än nödvändigt på hela året tror jag. Men det visade sig vara fullt möjligt att ta bilen och bara åka iväg! :-)




Kommentarer
Postat av: Ulrika S

Åh va fint Cecilia! Va romantiskt!

2008-06-23 @ 11:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0