Alla frågar om sjaletten

Glad skärtorsdag på er - eller -  det är i alla fall torsdag som vi brukar säga

Det var väldigt vad mycket frågor om sjaletten. Här kommer en bild:
image201 Här svept runt ett huvud som värker. Vem är skapt för att orka en hel arbetsvecka i följd? Inte jag! Nu när det varit full maskin måndag-onsdag, då är krafterna helt slut och jag känner mig nästan som jag ska få migrän eller nåt. Men nu stundar ju påskhelgen. Äntligen. Bästa högtiden.

Idag väntar vi med spänning på att se om den hjortstek som vi klickat hem från nätet kommer vänta på oss där hemma. (Tack KusinK!!). Den ska levereras idag. Intressant shopping.

Annars kan jag berätta att jag varit dubbelarbetande dessa dagar i Göteborg. Förutom forskandet har jag jobbat hårt på att hitta Den Svarta Lilla Skinnjackan, som är årets måste (men rosa yogabyxor funkar också ;-)). De var slut på HM i Kompassen och ute på HM på FrölundaTorg så hade de inte ens skinnjackor. Förklaringen kan vara att alla tjejer på hela stan redan har hunnit köpa en. Här i Göteborg är man tydligen helt respektlös mot att det fortfarande är vinter och att det inte är dags att dra på sig vårjackorna ännu. Ja, ja. Jakten kommer att fortsätta.

See you.




Kommentarer
Postat av: Kusin K

Är nu mycket nöjd efter att ha fått se sjaletten. Får se om jag vågar mig på en också. I övrigt vill jag bara säga: SE UPP FÖR PÅSKHAREN!

2008-03-20 @ 10:54:49
Postat av: Anonym

INTE JAG! är inte skapt för en hel arbetsvecka alltså. Däremot är jag skapt för väldit mycket påskgodis. Frågan är hur mycket godis jag är skapt att härbärgera. Det ska vi ta reda på i helgen.

2008-03-20 @ 15:25:02
Postat av: syrran

Skitsnyggt!!! Förlåt att kommentaren kommer först nu - har firat påsk i fjällen.

2008-03-25 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0