blogga är kul igen

Har nu gjort en nedklippt version av filmen från lektionen igår som jag ska ta med till mötet med lärarna idag. Det är inte speciellt vanligt att forskare klipper i datamaterialet, men jag tycker det är superbra. Det finns inget som kräver noggrannare tittning på en film än när man ska klippa bort det som bara tar tid men inte säger så mycket. Och transkriptionen gör jag naturligtvis av hela filmen.

Så har de ringt från förlaget också. Korrektur cirkulerar på vår bok. Stön, ska man behöva läsa den en gång till? Kan man inte bara hoppas att allt är rätt nu? Ja, ja. Vi kanske kan ha en tävling här på bloggen (som de har på modebloggar) då vi lottar ut ett exemplar av boken (och inte en liten fickspegel från Marc by Marc Jacobs eller Chanel - fast jag vet att ni mycket hellre vill vinna sånt...)! Haha! Det vore nåt.

Lunch nu till workoholic-mig
Räkna med att jag snart ligger i coma igen. Efter mötet i eftermiddag?

Kommentarer
Postat av: syrran

Självklart ställer jag upp och korrekturläser dina kapitel i boken om det behövs.

2008-03-12 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0