handväskor

Tonåringarna med makten över våra (mode)liv hade bloggmingel med veckorevyn. Kollade in bilderna. Jag tappar hakan! Jag har aldrig sett så många handväskor på en gång sedan sist jag var inne i en väskaffär. Ok, jag fattar, jag fattar; vi måste ALLA köpa en handväska. Och prio 1 är att den är dyr. Glöm din förlegade uppfattning om att handväska är en tantgrej!

Jag har har sonderat terrängen lite, för er som inte orkar med att hårdbevaka modebloggarna, och hittat några huvudsakliga drag i vårens väskmode. Klicka hem idag! Kolla in bildspelet:

image192 först och främst; Kånken - kommer jättestort i vår, helst i klara och knalliga färger. Ganska bra med ryggsäck för er som har mycket grejer (smink och sånt) i väskan!

image193 Många av oss tjejer som reser mycket bör satsa på en sån här i år; midjeväskan, jättebra och stöldsäker. Många fack. Helskön design. Våga inte Paris eller Milano utan denna.

image194 Plastpåsen - MÅSTE HA!!! Say no more. Jättesnygg till jeans och t-shirt eller varför inte för att tagga ner en söt sommarklänning.

image195 och för den som vill våga lite crazy; den kviltade tygkassen. Jag kommer sticka ner till Odensåkers hantverksmässa i helgen och skaffa en sån här. Har redan sett den i händerna på hela modeeliten.

Chiao!

PS - vilka underbara kommentarer på förra inlägget. TORSDAG IS THE DAY

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: syrran

The day - yes! Och på något sätt ännu mera nu. När vi vet det här om handväskorna. Vilken veckans uppenbarelse!

2008-03-13 @ 22:07:59
Postat av: Anonym

Underbart! Jag ska genast skynda till Statoil för den trendiga plastkassen. Eller kanske till min ICA, de har numer miljökassar. I färgen oskönt tunnt miljövänligt toapapper.
Men nu är det i alla fall fredag!

2008-03-14 @ 09:20:05
Postat av: Hanna Allert Karlsson

ha ha haaaaaaa!!!! Jag behöver verkligen tagga ner min outfit förövrigt. Tack för oumbärliga tipssssssssssssssssssssss.....

2008-03-14 @ 16:14:26
Postat av: Johan

Påsen är redan fixad och åker med dagligen till Göteborg. Sedan står valet mellan ryggsäcken med den kända designerlogon: BILTEMA, eller axelväskan där märket knappt syns. I år är det märken som gäller har jag förstått så det får nog bli BILTEMA-ryggsäcken och en cool, hipp ICA-påse i plats. Man vill ju vara inne. Vågar inte sticka ut i mängden.

2008-03-15 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0