hej alla tappra

Då börjar arbetet igen. Här med snöskottning som uppvärmning. Känns helt ok. Ingen av oss som börjar tidigt idag, och jag börjar till och med med tid hos frisören allra först, innan jag ska ut och filma. Soft.

Annars har det varit lite klump i magen inför veckan. Det är som om jag hade mycket uttänkt nu; jag har laddat hem massor av artiklar för litteraturöversikten. Men en hög med artiklar är ingen översikt. Jag måste göra själva genomgången också. Jag har snart massa nya filmer, men jag har ingen analys. Det är den nivån nu att det inte räcker med att tänka ut, det måste också göras. Och det sätter sig som en klump. Det är nämligen inte gjort på en eftermiddag om man säger så...

Hoppas ni andra klarar er från klumpen.

Ny vecka. Nytt mod.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0