hemifrån

Detaljer i kritiken om artikeln har blivit mig tillsända. Den ena granskaren var väldigt hård och den andra var mer konstruktiv - gav t.o.m. tips på referenser att läsa. Jättebra. Jag har inte haft någon som helst koll på amerikansk forskning, och det är naturligvis en jättebrist. Så, med start klockan 7 ägnade jag timmar åt att kratta i asfalt på bibliotektes databastjänster. Artiklar hittas, men är omöjliga att komma åt. I alla fall de man vill ha. Typiskt. 

Nu måste jag försöka göra något som kan 'bockas av' annars får jag panik. Hemskt att aldrig bli klar med något.

Öppnade altandörren och märkte att det var den ljuvligast tänkbara dagen därute. Önskar att det var läge att ta på sig varma kläder, ta med ett fårskinn, sätta sig i en solstol och sluta ögonen. Men det är det inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0