Nu är det sådär igen

När ska det lugna sig? Det är ju likadant vecka efter vecka numera tycker jag - att jag får slå knut på mig själv för att hinna. Usch. Jag vägrar gå ut i stressträsket. Vänta bara tills jag är klar med den här omgången datainsamling. Då ska jag slöa!! Påminn mig annars.

Nu är klockan 19:13. Kl 9:30 imorgon ska jag ha hunnit läsa/skumma en bok till en kurs OCH transkriberat 40 minuter video. Jag ska få lite hjälp med analysen av den där lektionen som inte blev helt vad vi önskat. (Känns lite kymigt. Man vill helst visa upp bara sånt som är bra, men nu gäller det att ha distans.) Så därför måste det förberedas genom en hastig transkription. Stön.

Men jag tänker inte missa Morgonsoffan i svt kl 21:30! Jag kollar ibland på morgonsoffstv och då är denna parodin väldigt underhållande - åtminstone programledarna och särskilt den underbart smilande och trevliga tjejen, vad hon nu heter, Petra tror jag... och David Batra är också kul. Lite backstageskvaller kan man hitta på den här småintressanta bloggen.

Andra bloggar om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0