och nu, lite analys

Hej

Nu har jag försökt sova ut, fast jag är ensam hemma, läst bloggar, kollat på svt-debatt med Ebba på datorn, ätit knäckebröd i brist på annat till frukost, kollat på Operah, inte klätt på mig.... nu ska jag försöka ta mina analysverktyg och knäcka den där videon jag tog i tisdags så jag kan redovisa något brutalt skarpt för min handledare i eftermiddag.

Kanske ska jag också gå en krok på stan och kolla om det är som det sägs
1) fattigdomen minskar om man handlar???
2) ytlighetens ångest kommer dräpa mig?
3) beroendet och sms-lånen kommer att ta mitt liv?
Är debatten lite onyanserad, eller är det så här enkelt?

Ja, vi får se ikväll.

Kram

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: syrran

5) Janne eller Stina?

2008-03-14 @ 21:04:30
Postat av: syrran

oj då 4 var det visst

2008-03-14 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0